[linux-baslangic] Re: Ekran tazeleme hizini ayarlayabilecegim biraraç var mi?

From: Bensan Sarper Sonal (bensansonal@linux-sevenler.org)
Date: Fri 07 May 2004 - 17:57:37 EEST

Merhaba

> xf86cfg en iyi dostlarımızdan birisidir :) özellikle textmode olarak
> kullanmanızı öneririm,
>
> # xf86cfg -textmode -xf86config /etc/X11/XF86Config-4
>
> gibi bir komutla kolayca monitörünüzün tazeleme hızını
> değiştirebilirsiniz.

Dostumuz benle resmen alay ediyor :( Girdiğim değerler olduğu gibi orada
durmakta. Kısacası değiştirecek zaten birşey yok.

> <debian spesifik>
> ayrıca "dpkg-reconfigure xserver-xfree86" komutuyla x kurulurken
> karşınıza çıkan yapılandırma diyaloğu yoluyla da yapılandırmanızı
> yapabilirsiniz.
> </debian spesifik>

Buradan olaya girince kurulumda bile sormadığı ecel soruları sordu ama
üsesinden geldim. Ama xserverı açınca oturup ağlayasım geldi. Üstelik
yemeğin de altı yanmış, nereye koşuşturacağımı şaşırdım...

> Bu arada internetten monitörünüz için tarama frekanslarını bulun,
> böylece monitörünüzü daha verimli kullanmış olursunuz.

Elimde kullanma kılavuzu var ve değerleri zaten oradan bakarak giriyorum ama
nafile :(

İlginiz için teşekkür ederim...

Saygılar
Bensan Sarper Sonal
Debianla Debelenirken yemeği yakan adam :(

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin