[linux-baslangic] Re: Pascal'da yazilmis Dos tabanli programlari nasil calistirabilirim?

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Fri 07 May 2004 - 17:27:11 EEST

Serdar Aydemir wrote:
> Selamlar
> Bizim sirkette pascalda yazilmis DOS ortaminda calisan programlar var.. Onlari Linux Desktop'un da calistirmak istiyorum...
> DOSEMU diye bir sey varmis... Nereden bulup nasil yuklerim.
> Bu konuda bana kaynak gosterebilirmisiniz?

Merhaba,

www.dosemu.org adresinden gerekli olan dosyalari indirebilir ve
dokumanlari alabilirsiniz.

Kullanacaginiz DOS programlari Turkce karakter destegine ihtiyac duyuyor
ise bir parca problem yasayabilirsiniz. Fakat biraz uzerinde oynama ile
sorunsuz Turkce desteginiz oluyor. (Ben NETSIS'i karakter sorunu olmadan
network destegi ile birlikte calistirdim.)

Binary ve source kurulum ve ayarlari bir parca farklilik gosteriyor. Bu
konu ile ilgili olarak hazirlanan yardim dosyalarini mutlaka okuyarak
islem yapin.

Hoscakalin.

--
C.Hakan POLATKAN