[linux-baslangic] Re: Ekran tazeleme hizini ayarlayabilecegim biraraç var mi?

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Fri 07 May 2004 - 17:08:12 EEST

Merhaba,

Ben de ekran resolution artirmak icin hayli ugrastim.. [halen de ugrasiyorum..] Sorun'un onemli bir nedeni; 'kullanma kilavuzu'nda yazdigi degerleri 'aynen girmis olmam!..'

Kissadan hisse; kullanma kilavuzlarinin yeterli bilgi vermedigini dusunuyorum.. en azindan 'her zaman vermiyorlar'. Ustelik windows icin yazildigini da dusunursek..

onerim: bir de knoppix'le denedikten sonra, knoppix'in yaptigi ayarlarina bir gozatmak, hatta bu ayari cp ~/yedek/ yapmak..

umarim ise yarar.

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr

On Fri, 7 May 2004 17:57:37 +0300
 "Bensan Sarper Sonal" <bensansonal@linux-sevenler.org> wrote:
> Merhaba

> Dostumuz benle resmen alay ediyor :( Girdiğim değerler olduğu gibi orada
> durmakta. Kısacası değiştirecek zaten birşey yok.

> Buradan olaya girince kurulumda bile sormadığı ecel soruları sordu ama
> üsesinden geldim. Ama xserverı açınca oturup ağlayasım geldi. Üstelik
> yemeğin de altı yanmış, nereye koşuşturacağımı şaşırdım...

> Elimde kullanma kılavuzu var ve değerleri zaten oradan bakarak giriyorum ama
> nafile :(
>
> İlginiz için teşekkür ederim...
>
> Saygılar
> Bensan Sarper Sonal
> [...]
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin