[linux-baslangic] mandrake 10 da wine hatası

From: Mustafa Çelikbilek [Anadolu Hastanesi] (admin@anadoluhastanesi.com)
Date: Fri 07 May 2004 - 13:45:56 EEST

son sürümünü internetten indirdim, kurdum. direk exe leri kendi iconuna
çevirdi, iki kere tıklayarak açılıyorum, açılıyor yazıyor bi süre öyle
kaldıktan sonra kayboluyor. ne yapabilirim?

ayrıca kaldırım kendi cd sinde olanıda yükledim, ondada çalıştıramadım
konsoldan komut verdiğimde çok uzun bekliyor ama genede çalıştırmıyor :(

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin