[linux-baslangic] Re: Mandrake 10 official

From: Serbülent ÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Fri 07 May 2004 - 11:40:23 EEST

Normalde internetten indirilemeyen 4. cd yi vermeleri
güzel ama özellikle yeni kullanıcılar için
usb sorununu (çözmek için çekirdek derlemesi gerekli )
unutmamakta ve official sürümü edinmekte fayda var.
KDE 3.2 nin daha hızlı olduğu
doğru ama ben şahsen gnomu tercih ederim
hız ve özgürlük açısından.

community veriyor. 4cd olarak.

=====
BE THE SOURCE WITH YOU