[linux-baslangic] Re: Bootable linuxlar

---------

From: alp@hafif.org
Date: Mon 29 Mar 2004 - 13:19:44 EST

    Aslında sorumu sorarken içinde bir miktar da cevap içeriyordu bende knoppix
    ,feather  sürümlerini zevkle kullanıyorum. Seninde bahsetmiş olduğun gibi
    herbilgisayara illegal giriş  şansı sunması inanılmaz bir lüks özellikle
    okulda bilgisayar ve net bağlantısı olmasına rağmen kısıtlamalar nedeniyle
    hiçbir iş yapamadığım zamanlar da.   Bunun dışın da  tanıtım vb  amaçlı
    kullanımda çok cazip duruyor.

    ,Alp

    Ali Gurcan Ozturk wrote: Selamlar, Feather Linux'u 128 MB bellekli Twinmos
    USB flash diskime kurdum, yaklasik 60 MB yer kapliyor, umsdos filesystem
    kullaniyor yanilmiyorsam. Yani windows bir sistemde iken de dosyalari
    gorebiliyor uzerine yazabiliyorsunuz. Kanal 70 MB lik kismi o sekilde backup
    icin filan kullandigim olabiliyor. Hangi alan derken? Ben backup (image alma
    vs), boot degistirme vs gibi islemler icin kullaniyorum. Linux bilmeyen bazi
    musteri ve arkadaslarima online show yaptigimda da guzel,kullanisli bir
    ortamsunuyor. Ayrica okul vs gibi yerlerde sisteme logon olmadan linux boot
    edip calistirmakta bir ornek mesela her ne kadar illegal sayilabilse de ;))
    On Mon, 29 Mar 2004, alp@hafif.org[1] wrote: Selamlar adını sık sık
    duyduğumuz knoppix ve bundan türetilmiş versiyonlar olan damnsmall, feather
    linux gibi cd veya usb den boot olabilen bu OS ların kullanım alanları
    hakkında biraz bilgi sahibi olmak istiyorum. Sizler bu sürümleri hangi
    alanlarda kullanıyorsunuz. Alp --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum
    listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/[2] adresini
    kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a
    href="mailto:linux-baslangic
    -request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"[3]>tiklayiniz</a>

    --- Links ---
       1 mailto:alp@hafif.org