[linux-baslangic] Re: Bootable linuxlar

---------

From: ZEKI CATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 08:12:42 EST

    Pts 29 Mar 2004 03:16 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
    > Selamlar ad=FDn=FD s=FDk s=FDk duydu=F0umuz knoppix ve bundan t=FCreti=
    lmi=FE
    > versiyonlar olan damnsmall, feather linux gibi cd veya usb den boot
    > olabilen bu OS lar=FDn kullan=FDm alanlar=FD hakk=FDnda biraz bilgi sah=
    ibi olmak
    > istiyorum. Sizler bu s=FCr=FCmleri hangi alanlarda kullan=FDyorsunuz.
    >
    > Alp

    Knoppix 3.3 HD'ye install edilmi=FE durumda ve Laptop ile kisi=FEel i=FEl=
    erimde=20
    kullan=FDyorum. Ve sab=FDrs=FDzl=FDkla Knoppix 3.4 (kernel 2.4.5 ve 2.6.3=
     i=E7eren)=20
    ACPI destekli formunu indirmeyi bekliyorum.

    --
    Zeki =C7atav
    zcatav@isnet.net.tr