[linux-baslangic] Re: Bootable linuxlar

---------

From: Ali Gurcan Ozturk (gurcan@egenet.com.tr)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 09:13:21 EST

     Selamlar,

    Feather Linux'u 128 MB bellekli Twinmos USB flash diskime kurdum,
    yaklasik 60 MB yer kapliyor, umsdos filesystem kullaniyor yanilmiyorsam.
    Yani windows bir sistemde iken de dosyalari gorebiliyor uzerine
    yazabiliyorsunuz. Kanal 70 MB lik kismi o sekilde backup icin filan
    kullandigim olabiliyor. Hangi alan derken? Ben backup (image alma vs),
    boot degistirme vs gibi islemler icin kullaniyorum. Linux bilmeyen bazi
    musteri ve arkadaslarima online show yaptigimda da guzel,kullanisli bir
    ortam sunuyor.
     Ayrica okul vs gibi yerlerde sisteme logon olmadan linux boot edip
    calistirmakta bir ornek mesela her ne kadar illegal sayilabilse de ;))

     On Mon, 29 Mar 2004, alp@hafif.org wrote:

    > Selamlar adını sık sık duyduğumuz knoppix ve bundan türetilmiş
    > versiyonlar olan damnsmall, feather linux gibi cd veya usb den boot
    > olabilen bu OS ların kullanım alanları hakkında biraz bilgi sahibi olmak
    > istiyorum. Sizler bu sürümleri hangi alanlarda kullanıyorsunuz.
    >
    > Alp
    > Bu listeden cikmak icin

    A.Gurcan Ozturk
    gurcan@egenet.com.tr