[linux-baslangic] Re: Bootable linuxlar

---------

From: Hasan (linux@degismez.com)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 09:44:35 EST

      Hersekilde bence cok iyiler , digerlerini denemem icin bir sorun
    cikarmadi o yuzden Knoppix 3.3 u gittigim heryere goturuyorum . Su anda
    aklimda baska bisey var , biraz aradim ama biraz daha incelemem gerek
    sanirim. Aradigim sey Knoppix Live CD icerisine baska eklemeler
    yapabilirmiyiz olayi . Yani ornegin bir program gelistirdiniz ve windows
    yuklu makinelerdede sorunsuzca Linux uzerinden calistirmak istiyorsunuz
    . Bunu Knoppix'in desktop'una koyarak dagitabilirmiyiz acaba. Lisans
    olarak ne gibi sorunlar cikabilir , senin sorunu biraz kurcaladim ama
    kusura bakma :) Herkese iyi calismalar..

    Hasan Degismez
    http://www.fotopasaj.com //Fotograf Paylasma Merkezi