[linux-baslangic] mysql kullanici problemi?

---------

From: AK (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 06:48:19 EST

    arkadaslar herkese selamlar,
    mysql'de yeni bir kullanici tanimlayip tüm haklari vermek istedigimde
    (phpmyadmin ile) asagidaki hatayi aliyorum:

    #1064 - You have an error in your SQL syntax near 'TEMPORARY TABLES ON *.*
    TO "kullanici1"@"%"' at line 1

    temporary tables secenegini kaldirdigimda kullanici haklari dogru olarak
    olusuyor. birseyleri atliyorum ama ne oldugunu bulamadim.... bu konuda neler
    yapabilirim, yada neleri kontrol etmeliyim?
    bu maili okuyan herkese tesekkur ederim.....