[linux-baslangic] Re: smtp

---------

From: Murat (selam@kaynet.net)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 02:58:03 EST

    kusura bakmayın cevap gelmedi ama cok acil lazım bana.

    belirli aralıkdan sonra smtp 25 portu kapalı gozuktugunde tekrar acmak için
    baska neler yapabilirim. devamlı sistemi restart etmek le olmuyor. yada ne
    tavsiye edersiniz.

    teşekkürler

    > merhabalar
    > sendmail kullanıyorum. ancak belirli aralıklarla (5- 6 saat gibi )
    sendmail servisi calıstıgı halde mail gonderemiyorum ama alıyorum. nmap ile
    baktıgımda yada dısardan 25 portunu kontol ettigimde kapalı oldugunu
    goruyorum. sendmaili restart edince servis normail calısıyor. fakat 25 portu
    yine kapalı gozukuyor. Restart ettigimde sorun duzeliyor.

    href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"