[linux-baslangic] Postfix te RAV Mail Kurulumu

---------

From: Necati IPLIKCI (necati@konyali.com.tr)
Date: Fri 19 Mar 2004 - 07:14:37 EST

    Merhabalar.....

    Postfix de spam ve viruslu mailleri engellemek icin RAV Antivirus kurmaya
    calısıyorum....

    /etc/postfix/main.cf icerisinde
    content_filter=smtp:[127.0.0.1]:10025 satırını kurulum yapınca kendisi
    ekliyor...Kurulumu
    http://www.belgeler.org/howto/postfix-virus-spam_ayarlar.html bolumunden
    yardım alarak yaptıgım halde mail alısverisi yapamıyorum...
    content_filter=smtp:[127.0.0.1]:10025 satırını kapadıgım zaman mail
    alısverisi normale donuyor...RAV sistemde calısıyor gozukuyor...Ama emin
    olamıyorum yukarıdaki satırı kapadıgım icin...

    Yardımlarınızı bekliyorum
    Tesekkurler
    Necati İPLİKCİ