[linux-baslangic] Re: mount

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 15:16:14 EST

    "Orkun Unalan" <orkunalan@hotmail.com> wrote:

    OU> Sanirim dediginiz gibi muhtesem mandrakem o bölümleri görüyor da ben
    OU> yetkili olmadigimdan midir nedir üstüne tiklayinca dosyalari
    OU> acamiyorum "erisim engellendi" yaziyor. Terminal,konsolda root
    OU> olmayi basardim. win_d nin icine gire bildim . Ama terminalsiz
    OU> kontrol edemiyorum. Komutlarida bilmiyorum. Nasil terminalsiz
    OU> dosyalara ulasirim ? tesekkürler

     Peki terminalde root olmadan girebiliyor musunuz ?

     Normalde mandrake bu isi becerir, 9.2 yi kurdugunuzda bahsettiginiz
    gibi bir durum olusmaz.

     Sizin yaptiginiz bir ayar vs. engelliyor olabilir mi ?

     MSEC (Mandrake Security) ayarlarini standart disinda bir ayara getirmis
    olabilir misiniz ? Kurulum sirasinda ya da daha sonradan
    degistirebiliyorsunuz. MSEC sizin girisinizi engelliyor olabilir.
    Mandrake denetim masasindan msec seviyesini standart a cevirmeyi
    deneyin.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens