[linux-baslangic] Re: mount

---------

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 14:33:31 EST

    Sanirim dediginiz gibi muhtesem mandrakem o bölümleri görüyor da ben yetkili
    olmadigimdan midir nedir üstüne tiklayinca dosyalari acamiyorum "erisim
    engellendi" yaziyor. Terminal,konsolda root olmayi basardim. win_d nin icine
    gire bildim . Ama terminalsiz kontrol edemiyorum. Komutlarida bilmiyorum.
    Nasil terminalsiz dosyalara ulasirim ? tesekkürler