[linux-baslangic] Re: Ethernet ve Kurulum Yardım

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 16:32:22 EST

     1_Bilgisayarımda 2 adet hard disk takılı Master (40GB) 2 bölüme
    WC> ayrılmış durumda ve 1.bölümde Win Xp kurulu 2. bölümde ise linux
    WC> kurulu--2.Hd ise depo olarak çalışmalarım bulunmakta. Linux'ü
    WC> kurduğumda 1.Hd nin 2. Bölümünü Xp görmemeye başladı Bu Normal
    WC> mi ?

    Merhaba;

    Windows ext2 formatli hdd bolumlerini goremez fakat "Paragon Ext2fs
    Everywhere" isimli bir programla hdd nin bu kisimlarini windows altina
    baglamaniz mumkun ben 4 aydir kullaniyorum gayet memnunum

    WC> 3_linux'e program kurulumu nasıl
    WC> yapılıyor ?

    Bunun icin bir cok yol var rpm den yukleyebilirsiniz rpm derleyebilirsiniz
    ya da koddan derleyebilirsiniz www.belgeler.org da bu konuyla ilgili yeteri kadar dokuman var..
    Ayrica netten cektiginiz programlarin README ya da INSTALL dosyalarini okursaniz hic zorlanmadan yapabilirsiniz.
    Okumak 2 ya da 3 dakikanizi alir ama sizi saatlerce ugrasmaktan kurtarir
    okumak icin "less README" ya da "less INSTALL" komutlarini kullanabilirsiniz

    Size tavsiyem bir seyi yapamiyorsaniz ugrasmak yerine belgeler.org da ya da google sorununuzu aratin bosuna ugrasmamiz olursunuz

    İyi Calismalar,