[linux-baslangic] Re: cok guzelmis

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 15:44:06 EST

    "Orkun Unalan" <orkunalan@hotmail.com> wrote:

    OU> Evet acilista sorsun windows mu linux mu diye ...Pardon, ben biraz
    OU> linuxta acemiyimde ... Disk partition nasil yapacam ? biraz acar
    OU> misiniz ... program mi o ? hangi ortamda?
    OU>
    OU> benim harddiskim 2 bölümden olusuyor . ilkinde linux var ,takas
    OU> bölümü var ,birde ortak kullanim için fat32 var . ikinci bölümde
    OU> sadece fat32 var . windowsuda 2. bölüme kurmak istiyorum .

     Genellikle, windows un kafasi karisabildigi icin once windows u kurup
    sonra linux u kurarak kontrolu linux a vermeyi tavsiye ederim.

     Sizin durumunuzda, sorun cikma ihtimaline karsi (cok kucuk
    ihtimal, ama ya olursa) verilerinizi yedekledikten sonra windows u
    ikinci disk bolumune kurun.

     Eger su anda acilista gelen mandrake menusu uctu ise mandrake kurulum
    cd nizi bilgisayara takip, karsiniza gelen ilk ekranda ( F1 ya da enter
    a basin dedigi yerde) F1 e basip

     rescue

     yazin. Daha sonra "re-install bootloader" secenegini secin, menunuz
    tekrar gelecek.

     Eger menu icerisinde otomatik olarak wimdoz ile ilgili bir secenek
    yoksa mandrake denetim masasinda onyukleyici ayarlarinda "diger" olarak
    windows un kurulu oldugu disk bolumunu gostermeniz yeterlidir.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens