[linux-baslangic] Re: cok guzelmis

---------

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 12:25:24 EST

    Evet acilista sorsun windows mu linux mu diye ...Pardon, ben biraz linuxta
    acemiyimde ... Disk partition nasil yapacam ? biraz acar misiniz ... program
    mi o ? hangi ortamda?

    benim harddiskim 2 bölümden olusuyor . ilkinde linux var ,takas bölümü var
    ,birde ortak kullanim için fat32 var . ikinci bölümde sadece fat32 var .
    windowsuda 2. bölüme kurmak istiyorum .

    tesekkürler