[linux-baslangic] Ynt: Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: storm_84 (storm_84@mynet.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 05:55:53 EST

    BIOS tan Pnp seçeneği değiştirerek sorunu çözdüm herkeze çok teşekkür ederim
    :) Yalnız bir sorunum daha var şuan ..Ati Radeon 9600 pro açılışta sorun
    çıkarıyor..Grafiksel arayüzle başlayamıyorum komut istemi geliyor
    direkt..Startx , KDE , GNOME yazıyorum ama hata veriyor (Ati 9600 ile ilgili
    tam anlayamadım) Sanırım bi arkadaşın daha sorunu var bu kart ile ilgili.

    Daha önce RedHat9 u sorunsuz kurup çalıştırmıştım ama Mandrake niye böyle
    yapıyor anlamadım ..

    Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim