[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 08:26:08 EST

    S> Konsolda grafik görüntüsü alamıyorum direkt login

     Herhangi bir resim goruyor olmaniz (penguen resmi, resim seklinde
    mandrake yazisi vs) yeterli.

    S> ekranı çıkıyor ..Dediğiniz yöntemi/etc/X11/XF86Config-4 dosyasını
    S> nasıl açıp içindeki değeri değiştirebilirim?
    S> Win deki gibi cd md vb
    S> komutlar çalışıyormu Linux'te ?Teşekkür ederim yardımlarınız için ..

     cd , mkdir vs. olarak tabi ki komutlar calisiyor. Herhangi bir temel
    unix komutlari dokumanina goz atarsaniz dostaki kullandiginiz komutlarin
    karsiliklarini ogrenebilirsiniz.

     Daha kolayi ise, konsolda root olarak sistemi calistirdiginizda

     urpmi mc

     komutunu verin. Sizden gerekli cd leri isteyecek, ve cd leri
    taktiginizda sisteme mc (midnight commander) yukleyecek. Daha sonra bu
    programla sistemde gezebilir ve islemlerinizi yapabilirsiniz.

     Programda alt tarafta Fx tuslarinin islevleri ile ilgili aciklama var,
    ornegin F4 ile bir dosyayi editleyebilirsiniz.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens