[linux-baslangic] Re: Ynt: Re: Mandrake 9.2 Kuramiyorum

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 07:28:20 EST

    On Mon, 1 Mar 2004 12:55:53 +0200 (EET)
    "storm_84" <storm_84@mynet.com> wrote:

    S> BIOS tan Pnp seçeneği değiştirerek sorunu çözdüm herkeze çok teşekkür
    S> ederim:) Yalnız bir sorunum daha var şuan ..Ati Radeon 9600 pro
    S> açılışta sorun çıkarıyor..Grafiksel arayüzle başlayamıyorum komut
    S> istemi geliyor direkt..Startx , KDE , GNOME yazıyorum ama hata
    S> veriyor (Ati 9600 ile ilgili tam anlayamadım) Sanırım bi arkadaşın
    S> daha sorunu var bu kart ile ilgili.
    S>
    S>
    S>
    S> Daha önce RedHat9 u sorunsuz kurup çalıştırmıştım ama Mandrake niye
    S> böyle yapıyor anlamadım ..

     /etc/X11/XF86Config-4 dosyanizda, ekran kartinizin tanitildigi
    ayarlandigi yerde ( Section "Device" )

     Driver "radeon"

     olursa calisir. Konsolda grafik goruntu alabiliyorsaniz (yani bir resim
    vs. goruyorsaniz acilista), yine ayni yere

     Option "UseFBDev" "1"

     eklemeniz de goruntu almanizi saglar. Ancak 3D destegi vs. icin firegl
    suruculerini (ati nin sitesinden) kurmaniz gerekiyor.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens