[linux-baslangic] Re: qmail neden gec cevap verir?

---------

From: engin@saroz-life.com
Date: Wed 30 Jun 2004 - 18:32:14 EEST

Bence bant kullanımını bi kontrol edin, sınırda kullanıyor olabilirsiniz. Bi
mrtg programıyla veya iptraf programıyla anlık olarak görebilirsiniz. Ping
çekince de sık sık time out veriyor olabilir.

Bi kontrol edin derim ben. Bizim sunucuda da birileri spam yapıodu o sırada
böyle problemler yaşanıyordu.