[linux-baslangic] Re: qmail neden gec cevap verir?

---------

From: Zulkuf OK (NVTP) (zulkuf_ok@hotmail.com)
Date: Wed 30 Jun 2004 - 09:46:51 EEST

Selam

Cuma gununden beri e-mail server yavas calısıyor.
Redhat 7.0 kullanıyorum.Bunun userinde SENDMAIL kurulu.Cuma gununden beri
e-mail gonderirken makineler
your SMTP server has not responded in 60 seconds:would you like to wait
another 60 seconds for the server respond
Wait Stop

 hata mesajı veriyor.Biraz bekledikten sonra e-mail server mesaji
gonderiyor.
> Kendi outlookumun time outunu 4dk yaptigimda mailleri gondermeye basladi
DNS kaydimiz dexar firmasi tarafindan tutuluyor.(DNS1: 213.254.144.144
DNS2:213.254.144.145)

nslookup 213.254.144.144 komutu yazdıgımda
Server: ns1.deksar.net.tr
Address: 213.254.144.144

Name: ns1.deksar.net.tr
Address: 213.254.144.144