[linux-baslangic] Re: open office ve star office

---------

From: tuncer atas (liste@j-line.org)
Date: Sat 26 Jun 2004 - 16:49:36 EEST

Merhaba,

lisansli windows kullanan bir musterim var. BSA'nin bolgemizdeki
reklamlarindan sonra korkmus lisansli office almak istedigini soyledi.

Benim biraz konusmam sonrasinda once bir sure OpenOffice kullanmayi
memnun kalmazsa Ms.Office'e gecmeyi kabul etti.
Isi geregi Word ve Excell dosyalari ile isi oluyor. Powerpoint ile isi
hic olmuyor. Bu programlarida karmasik ozellikleri ile degilde cogu
siradan kullanici gibi %10 luk kismi ile kullaniyor.

Italya, Rusya, Ukrayna, Israil, Amerika, Ingiltere, Iran ile is yapiyor.
Bu ulkelere her gun bir kac dosya gonderiyor aliyor. Su ana kadar
acamadigi, sorunlu actigi, karsi taraftan kardesim biz bunu acamiyor
sikayeti gelen dosya yok.
Tek tusla PDF yapma ozelligine bayildi.
Gecen gun bir arkadasina telefonla "hani yukarda kirmizi bir simge varya
ona tikla direkt PDF yapar" diye tarif veriyordu. Ms.Office
kullaniclarinin PDF yapmak icin 500$ daha vermeleri gerektigini anlatmam
biraz uzunda surse de anladi !

Ben bugune kadar hep Ms. Office kulandiklari icin bir uyum sorunu
yasayacaklarini tahmin ettim. Tahminimden cok daha sorunsuz bir sekilde
bu cozuldu.

size ne kadar yardimci olur bilmiyorum.

25-06-2004 Cuma günü saat 12:17 sularında, Osman Yozgatlıoğlu dedi ki: