[linux-baslangic] Re: open office ve star office

---------

From: Mustafa Çelikbilek [Anadolu Hastanesi] (admin@anadoluhastanesi.com)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 10:36:35 EEST

bende 2 yıldır openoffice kullanıyorum, birçok yerle çalışıyorum tabi hemen
hemen tamamı MSoffice ile yazılmış belgeler, hiç bir problem yaşamadım.
Yaşayacağımıda sanmıyorum, zaten sık sık yeni versiyonları çıkıp ücra
köşelerinde bir hata varsa düzeltiliyor, flash olarak kaydedebilmesi, pdf
olarak kaydedebilmesi mükemmel bir özellik.
Bu arada staroffice ile openoffice taban olarak aynı, starroffice openoffice
üzerinde bikaç değişiklik yapılarak firmanın sunduğu bir yazılım.. ama
arasında fark yok diyebiliriz.