[linux-baslangic] open office ve star office

---------

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 12:17:36 EEST

Selamlar arkadaşlar,

Windows işletim sistemi üzerinde kullananlar var ise;
MS office ile Open office ve Star Office arasinda bir "ehvenlik"
karşılaştırılması yapabilirler mi?
Her halükarda birsürü dosyayı üç uygulamada da açıp karşılaştıracağım
ama önceden yapılmış çalışmalar var ise yararlanmak güzel olur. :)
Benim hemen karşıma çıkan bir sorun, OO hesap tablosunda Excel'in
$B$32001 adresi hata verdi. Henüz Star Office'de denemedim .

Teşekkürler,

--
	*Osman Yozgatlıoğlu*
Sistem Destek Sorumlusu