[linux-baslangic] Re: fedora 2 kurulum

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 12:01:00 EEST

3 seyden olabilir.

1) RAM'lerden... Ama ben buna sadece kulustur bilgisayarimdayken
rastlamistim. RAM'lerin takilis sirasina gore kafasina eseni yapiyordu
bilgisayar. Yeni sistemlerde boyle birsey olabilecegini sanmiyorum.

2) CD-ROM'unuzdan... CD'ler dogru yazildiysa sizin bilgisayariniz
bunlari okuyamiyor olabilir. Yani CD okuma cihazlarinizda problem
(tozlanma vb) olabilir.

3) CD'leri siz yazdiysaniz dogru yazdiginizdan emin misiniz ? MD5
kontrolu yaptiniz mi ? Bu sonuclar birebir tutuyorsa ISO dosyalari
birbirini tutuyor demektir.

Baska sorunuz varsa cekinmeden sorun, burada utanma olmaz; hepimiz bu
yollardan geciyoruz. Kolay gelsin..

Alper KANAT
http://raptiye.org