[linux-baslangic] fedora 2 kurulum

---------

From: hadi acar (hadiacar@cc.kou.edu.tr)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 08:28:30 EEST

merhaba arkadaslar, fedora 2 kurmaya calisiyorum (henüz yeniyim de,ezmeyin
n'olur :)) ) ama paket kurulum hatasi verip bilgisayari yeniden
baslatiyor.
her seferinde baska bir pakette hata veriyor.daha önce redhat 9 ve redhat
fedora core 1 de de aynı sorunla karsilatim ama çözemedim.acaba donanım
sorunu mu? maxtor 40.0gb 7200 rpm harddisk,asus 52x cdrom, 256 ddr-ram ve
intel pentium 4 islemcim var.yardimci olur munuz?