[linux-baslangic] Re: allowed rcpthosts

---------

From: siseci (siseci@acikkod.org)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 14:23:35 EEST

Merhaba,

Mail sunucunuz SMTP Auth kullaniyor ve, outlook da
SMTP Auth ayarlarini yapmamissaniz bu problem olacaktir.

Server daki domain ler gonderebilme sebebinizde,
disaridaki bir hesabin, icerideki bir hesaba mail gonderirken
SMTP auth gerememesi.

SMTP auth, icerden disari gonderirken yani sunucudaki bir domain den
sunucuda olmayan bir domain a gondermek istediginiz zaman gereklidir.

Eger sunucunuz SMTP Auth kullanmiyorsa, sunucuda qmail in rcpthosts
dosyasina alan adinizin eklenmesi gerekiyor.

Iyi calismalar.

Necati Ersen SISECI
http://www.acikkod.org