[linux-baslangic] tekrar merhaba initrd.img hakkında ...

---------

From: sinir sinir (akkarga@yahoo.com)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 00:08:11 EEST

   cevaplar için teşekkür ederim
 fakat initrd.img oluşmuyorki yani boş olarakda
oluşmuyor bunu oluşturmaya kalktıgımda bana kernel
2.6.6 için viamraid moduleunun olmadıgını söylüyor

  ama eski kernel için oluşturmaya kalktıgımda mesela
direk bir oluşum söz konusu.anladıgım kadarı ile ben
kerneli derlerken bu modulü içine gömmeliyim ama bu
nasıl oluyor anlamadım.

  olayı çözemedim yardım eden olursa sevindirik olacam
cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.