[linux-baslangic] kde ayarlari...

---------

From: Özgür YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 22:04:31 EEST

Merhaba,
Daha önce de fare ayarlarımın hiç kaydedilmediğini söylemiştim hala öyle
bir durumdayim. Her KDE açıldığında gidip fareyi sol elli yapıyorum.
Fakat bugün farkettim ki Benim hiçbir tercihimi kaydetmiyor!!!
X konfigürasyon dosyasıyla oynuyordum herhalde yanlış bir şey yaptım,
farem hiç çalışmıyordu onu düzelttim ama bütün fontların kocaman koyu
harflerle gösterilmesini bir türlü değiştiremedim ve o zaman farkettim
ki hiçbir tercihim KDE için hiçbir şey ifade etmiyor! Ne görünen
fontları ne de arka planın öntanımlı mavi zeminini. Her denetim masasına
girişimde ilk değerlere tekrar dönüyor..
Neden olabilir bütün bunlar?
Teşekkürler.
Özgür