[linux-baslangic] Re: DNS Sorumla Ilgili Ek Bilgi

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 13:04:55 EEST

Bu paket zaten kurulu.. Ve resolv.conf'ta zaten local ip yaziyor.
(127.0.0.1) Sonucta benim amacim bir kez girdigim bir sitenin daha hizli
acilmasi degil ki... Daha once hic girmedigim bir sayfayi acmak
istiyorum diyelim ki.. Resolving www.denemedeneme.com diyor ve oylece
nerdeyse 1 dk boyunca bekliyor. Bazen biraksam daha da surecek... Normal
olmayan birseyler var. Boyle bir sorun icin en bastan format mi atayim
sisteme ? Her elektrik kesildiginde de format atayim o halde....

Resmen biktim, bezdim yani.. 2-3 gundur okuldan eve tasindigimdan beri
Linux kurup, updatelerini yapmakla, FC ile Debian, XP arasinda gidip
gelmekle ugrasiyodum. Dun ilk kez FC2 duzgun calisti ama elektrikler
gidince o da bozuldu. Linuxquestions'a da yazdim sorunu ama fazla birsey
cikmiyor..

Yine de yardiminiz icin tesekkur ederim.. Hic degilse birileri birseyler
yaziyor..

Alper KANAT
http://raptiye.org