[linux-baslangic] Re: DNS Sorumla Ilgili Ek Bilgi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 13:17:40 EEST

ALPER> Bu paket zaten kurulu.. Ve resolv.conf'ta zaten local ip yaziyor.
ALPER> (127.0.0.1) Sonucta benim amacim bir kez girdigim bir sitenin daha hizli
ALPER> acilmasi degil ki... Daha once hic girmedigim bir sayfayi acmak
ALPER> istiyorum diyelim ki.. Resolving www.denemedeneme.com diyor ve oylece
ALPER> nerdeyse 1 dk boyunca bekliyor. Bazen biraksam daha da surecek... Normal
ALPER> olmayan birseyler var. Boyle bir sorun icin en bastan format mi atayim
ALPER> sisteme ? Her elektrik kesildiginde de format atayim o halde....
ALPER>
ALPER> Resmen biktim, bezdim yani.. 2-3 gundur okuldan eve tasindigimdan beri
ALPER> Linux kurup, updatelerini yapmakla, FC ile Debian, XP arasinda gidip
ALPER> gelmekle ugrasiyodum. Dun ilk kez FC2 duzgun calisti ama elektrikler
ALPER> gidince o da bozuldu. Linuxquestions'a da yazdim sorunu ama fazla birsey
ALPER> cikmiyor..

resolv.conf dosyanizin icerigini yazar misiniz?

dangerous content, and is believed to be clean.