[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] ÓFISO-8859-9?Q?Windows_? _SO-8859-1?Q=3FISO-8859-1=3FQ=3Ftan=5Fb=FDkt=FDm=5F=3A=28=3F=3F?=

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 17 Jun 2004 - 09:59:10 EEST

hocam 15 gunde linuxa gecildigi nerde gorulmus.

mandrake linux'a ben 1 gunde gectim. yeni surumu ile daha bir hos.
windows'u artik nostalji olsun diye aciyorum. yakinda tumuyle
kaldiracam.

mandrake 10.0 mukemmel. PC Extra gecen sayida tam surum verdi.

eger sizde yoksa 4 CD getir mandrekeni gotur.

ilgi ve bilginize.
abdullah anar

17-06-2004 Perşembe günü saat 06:46 sularında, nulk dedi ki:
> [...]
rdum bugün
> sistem açılmadı.. Gnu Linux kurup autorate, virüs ve casus yazı
lımlardan
> kurtulayım diyorum..
>

> Fakat data kaybı olmadan linuxa geçmem 15 gün sürer, o yüzden
çok muallakta
> kalıyorum, bana knoppix gibi kurulum derdi olmayan, fakat hard diskten
boot
> edilebilen bir linux lazım, böyle bir sürüm var mı ?
___

> Türkiye’nin en ekonomik internet bağlantısı - Mynet Erişi
m[1]’e