[linux-baslangic] Re: óFISO-8859-9?Q?Windows tan b =?utf-8?Q?=C3=BDkt=C3=BDm_:=28=3F?

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Thu 17 Jun 2004 - 11:27:46 EEST

On Thu, 17 Jun 2004 06:46:58 +0300 (EEST), nulk <nulk@mynet.com> wrote:

> Merhaba,
>

> Artık ciddi anlamda windowstan bıktım, daha 15 gün olmadı Xp kurdum bugün
> sistem açılmadı.. Gnu Linux kurup autorate, virüs ve casus yazılımlardan
> kurtulayım diyorum..

Cok iyi yaparsınız

> Fakat data kaybı olmadan linuxa geçmem 15 gün sürer, o yüzden çok
> muallakta
> kalıyorum, bana knoppix gibi kurulum derdi olmayan, fakat hard diskten
> boot
> edilebilen bir linux lazım, böyle bir sürüm var mı ?

Simdi data kaybi olmadan ve kurulum derdi olmadan istediginiz daitimi
kurabilirsiniz.
sizin ihtiyaciniz olan sey partition magic :)
bu programla hard diskinizdeki verileri kaybetmeden partition
layabiliyorsunuz.
ya da elinizde knoppix varsa onun icinde qt parted isimli bir program
var. ayni islevi gorur
kullanimi cok basittir.
daitim olarak istediginiz birini secebilirsiniz.