[linux-baslangic]

---------

From: nulk (nulk@mynet.com)
Date: Thu 17 Jun 2004 - 06:46:58 EEST

Merhaba,

Artık ciddi anlamda windowstan bıktım, daha 15 gün olmadı Xp kurdum bugün
sistem açılmadı.. Gnu Linux kurup autorate, virüs ve casus yazılımlardan
kurtulayım diyorum..

Fakat data kaybı olmadan linuxa geçmem 15 gün sürer, o yüzden çok muallakta
kalıyorum, bana knoppix gibi kurulum derdi olmayan, fakat hard diskten boot
edilebilen bir linux lazım, böyle bir sürüm var mı ?

Türkiye’nin en ekonomik internet bağlantısı - Mynet Erişim[1]’e
yıllık abone olun,
%’i aşan indirim fırsatından yararlanın.

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=9075&url=http://erisim.mynet.com/