[linux-baslangic] sistem açılmıyor !!

---------

From: Mehmet Emin (bayhuck@mynet.com)
Date: Sat 12 Jun 2004 - 11:04:02 EEST

merhaba arkadaşlar ben suse 9.1 kullaniyom. nete yavaş bağlandığından dolayı
ip yi otomotik değilde elle yapılandır demişti doruk bey yaptım ama gene
yavaş bağlaniyor. Ethernette problem yok cünkü windows kullanırken sorun
olmamıştı. Bundan sonra linux kullanacam tabi. sonra netin yavaşlığını sonra
hellederim dedim biraz kurcalamaya başladım consol da "kill all" yazdım bir
sonuc vermedi tabi pid istedi bende kapattım konsolu o anda xmms açıktı onu
kapatıp cıktım sonra sistemi reboot yaptım makina açıldı şifre ekranı geldi
kullanıcı adı ve şifreyi yaziyom (kullanıcı adı ve şifre doğru hata ayıklama
modunda colsola giriyom) ama sistem açılmıyor ekran bir karariyor sonra
tekrar şifre akranına atiyor sorun ne olabilir saygılar.

Türkiye’nin en ekonomik internet bağlantısı - Mynet Erişim[1]’e
yıllık abone olun,
%’i aşan indirim fırsatından yararlanın.

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=9075&url=http://erisim.mynet.com/