[linux-baslangic] Re: sistem açılmıyor !!

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Sat 12 Jun 2004 - 14:31:11 EEST

muhtemelen x bozulmustur. Xfree.log a bakin hata orada yazar x ile
ilgiliyse. ya da messages e bakin. internetinizin hizi sisteme bagli
olgunuzu sanmiyorum. siz grafik ekranda broser ile adres cagirirken
"top" komutu ile sistem kaynaklarinin durumuna bakin. Sistem
kaynaklarini asiri kullanan bir durum olabilir

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
Uzm. Ozmen Emre DEMIRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr