[linux-baslangic] Re: Başlangıç

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 11 Jun 2004 - 20:50:16 EEST

Hasan> Aşağıda özellikleri verilen makinada Linux kurmayı ve kullanmayı
Hasan> düşünüyorum. Daha önceden bir tecrübeye sahip olmadığım için
Hasan>
Hasan> 1. Makina özellikleri ile ilgili bir sorun yaşarmıyım?
Hasan> 2. Hangi sürünü tavsiye edersiniz? (Acemi bir kullanıcı olduğumu lütfen
Hasan> göz önüne alın.)
Hasan> 3. Linuxla ilgili hangi kaynağı ilk olarak okumam gerekir.
Hasan>
Hasan> Yardımlarınız için teşekkürler...
Hasan>
Hasan> H. Serhan YAYLACI
Hasan>
Hasan>
Hasan>
Hasan> P4 2000 Ghz
Hasan> 256 Mb RD Ram
Hasan> ASUS P4T-E Anakart
Hasan> ASUS V8420 V45.23
Hasan> Maxtor 120 GB
Hasan> LG 52 X CD Rom
Hasan> LC 48x16x48 CD RW
Hasan> 3Com EtherLink 10/100 PCI For Complete PC Management NIC (3C905C-TX)
Hasan> Avance AC97 Audio

Sanirim ekran karti nvidia
Onun disinda hersey standart bir dagitimda direk taninacaktir.
nvidia icinse biraz ugrasi yeterli.

sorun yasamazsiniz....
oldukca guzel bir donanim bence.
ama sececeginiz dagitim mumkun oldugunca yeni olsun.

saygilar
Umut Demirhan

dangerous content, and is believed to be clean.