[linux-baslangic] Re: paralel printing destegi debian(2.6.5-1-k7

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Mon 07 Jun 2004 - 23:38:49 EEST

Merhaba,

Dediklerinizi yaptim printerim canon-bjc-2000 fakat kde den cevre
birimleri > yazicilara girdigim zaman yerel yaziciyi seciyorum cikan yerel
port secimi ekraninda seri nin altinda 48 port usb nin altinda 16 port
varken paralel port un altinda hic birsey yok yani URI kısmına hic birsey
yazamiyorum.
ayni yaziciyi agdaki baska bir bilgisayara bagladigim zaman samba dan
yazdirabiliyorum ama kendi bilgisayarimdan yazdiramiyorum ayrica
/dev dizinin icinde lp* aygitlari yok sadece parport0-1-2 var onlarin
hepsini denedim hic bir sonuc alamadim.
kisacasi URI adresine bir sey yazamiyorum localhost:631 de de paralel port
la ilgili bir sey yok. http samba seri usb vs vs var.
yani anladigim kadariyla paralel port destegi yok :(
Sorun sizce ne olabilir? istediginiz bir log dosyasi ya da conf dosyasi
varsa onlarida gonderiyim.
tesekkurler.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/