[linux-baslangic] Re: paralel printing destegi debian(2.6.5-1-k7

---------

From: Gürkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Mon 07 Jun 2004 - 23:04:09 EEST

On Sun, 2004-06-06 at 14:13, Emre Kad=FDo=F0lu wrote:
> Merhaba,
Merhaba

> [...]
> print test page dedigim zaman hic bir sey olmuyor. cups calisiyor drvieri=
m =20
> dogru /dev/parport0-1-2 hepsini denedim fakat sonuc alamadim
> google da yaptigim aramalar sonucu buldugum bir dokmanda =20
> /proc/sys/dev/parport/parport0/autoprobe dosyasi yoksa
> kernelinize paralel port printer destegi verememissinizdir diyor.
> yeniden kernel derlemeden bu destegi nasil verebilirim. debian in kendi =20
> kernel-image-2.6.5-1-k7 kernelini kullaniyorum.
> bu destegi eklemem icin kernel derlemek d=FDs=FDnda baska bir yol varmi

Konuyu bu kadar abartmaniza gerek yok netekim; debian cok spesifik bir
durum olmadigi surece kernel derlemeyi gerektirmez... Printer icin iki
spesifikasyonunuz var: birincisi cups'i yuklemek (ki bunu yapmissiniz)
ikincisi ise printer'iniz icin dogru pps surucusunu
www.linuxprinting.org adresinden indirmek... Printer'inizin ne oldugunu
yazsaydiniz daha guzel bir cozum uretme sansim olurdu...

Kolay gelsin.

--=20
Gurkan ASLAN
Software Developer