[linux-baslangic] Re: Slack-live + Haylafaz

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 06 Jul 2004 - 19:54:51 EEST

Ahmet> 166 MMX, 32 Ram ve 1.2 HDD bir bilgisayarim(!) var. Haylafax kurarak fax server olarak kullanmak
Ahmet> istiyorum. Yalniz, Haylafax'in gelen faxlari mail ile belirttigim adrese gondermesi lazim.
Ahmet> Haylafaxin diger kullanim sekilleri isime yaramiyor.
Ahmet>
Ahmet> Bu kadar dusuk kaynaklara sahip bir bilgisayara surum secmekte de zorlaniyorum. Elimde Slackware
Ahmet> live CD var:
Ahmet>
Ahmet> 1) Acaba bunu harddiskten calisacak sekilde ayarlayabiliyor muyuz?
Ahmet> 2) Eger ayarlayabilirsek, uzerine Haylafax kurabilir miyim?
Ahmet> 3) Eger kurabilirsem, bu sistem mail gonderir mi? (yani Slack live Cd'de mail gonderebiliyor
Ahmet> muyuz?)
Ahmet>
Ahmet> Olasi cevaplara simdiden tesekkur. Herkese kolay gele!

slackware live bir cozum olabilir. ama gentoo da secebilirsiniz.
derlemeyip binary paketleri kullanin.. o makinada derlemek aylar alabilir :)

bunun disinda hylafax ile ilgili fazla bilgim yok. sadece gentoo'yu benzeri bir
makinada (64 mb ram, 233 mmx) basariyla calistirdim. diskte ne kadar yer tuttu
hatirlamiyorum...

baska bilgisayarda chroot olarak kurup kopyalayabilirsiniz de...

kolay gelsin :)
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.