[linux-baslangic] Re: zyxel modem FISO-8859-1?Q?tanıtma.?

From: Yasin ERGENE (yasin@crazypromo.org)
Date: Wed 07 Jul 2004 - 00:21:05 EEST

arkadasim ayni modemden bendede var ama birseyleri tanitmam gerkiyosa bu
modem degil ag kartin olmali ag dogru bir sekilde sistemde gorunuyomu
"ifconfig" ile bakabilirsin...eth0 adli bir kart gormem gerekir...
elindeki modemin agdaki adresi 192.168.1.1 dir sende buna gore ag
kartina bir adres vermelisin mesela 192.168.1.0 veya 192.168.1.2 ,
192.168.1.1 olmamali bu ayarlari "netconfig" programi ile
yapabilirsin...Gateway adresinde 192.168.1.1 olmali... bundan sonra web
tarayicindan 192.168.1.1 adresini girip kullanici adi ve sifreni (modeme
ait olan) girerek modem yapilandirma sayfasina girmis olacaksin buradan
WAN ayarlarina tikla TTNET kullanici adin ve sifreni girerek ayarlari
kaydet ve cikis yap modeminin DSL ve PPPoE isiginin yanmasini bekle ve
nettesin... kolay gelsin

On Sal, 2004-07-06 at 11:59, restinpeace@bonbon.net wrote:
> mrb arkadaslar,
>
> elimde bi bsd makina var=2E adsl modem aldim zyxel 650R modelli=2E if
confi
> g ile
> masklari tanıtmamam soylendi ama beceremedim=2E modemi kurmama yard
ımc
> olurmusunuz lütfen=2E=2E yeni bir kullanıcıyım=2E=2E mode
m in ayar