[linux-baslangic] Slack-live + Haylafaz

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Tue 06 Jul 2004 - 11:23:24 EEST

166 MMX, 32 Ram ve 1.2 HDD bir bilgisayarim(!) var. Haylafax kurarak fax server olarak kullanmak
istiyorum. Yalniz, Haylafax'in gelen faxlari mail ile belirttigim adrese gondermesi lazim.
Haylafaxin diger kullanim sekilleri isime yaramiyor.

Bu kadar dusuk kaynaklara sahip bir bilgisayara surum secmekte de zorlaniyorum. Elimde Slackware
live CD var:

1) Acaba bunu harddiskten calisacak sekilde ayarlayabiliyor muyuz?
2) Eger ayarlayabilirsek, uzerine Haylafax kurabilir miyim?
3) Eger kurabilirsem, bu sistem mail gonderir mi? (yani Slack live Cd'de mail gonderebiliyor
muyuz?)

Olasi cevaplara simdiden tesekkur. Herkese kolay gele!