[linux-baslangic] Re: Slackware 10 - Belirledigim Sorunlarim

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 05 Jul 2004 - 18:30:03 EEST

Merhaba,

Mon, 05 Jul 2004 17:29:47 +0300 tarihinde "ALPER KANAT"
<alper.kanat@isbank.net.tr> soyle yazdi:

AK> Mesela Slack, şu anda MPlayer kurulumunda C kodunu derlerken hata
AK> veriyor. vidix vb birşeyleri derleme sırasında hata vererek kesiliyor.
Turkce buyuk i, kucuk i cevirim probleminden kaynaklaniyor.

Derleme oncesi tr_TR'den C locale'ine gecerseniz problem olacagini
saniyorum.

Onur Kucuk bununla ilgili bir yamayi MPlayer'a yollamisti. Son surumunde ya
da CVS'de guncellenmis olabilir.

AK> gedit vb programlarda yazıcımı rahatlıkla kullanabilirken OpenOffice
AK> içerisindeki tüm programlarda yazıcıma birşey yazdıramıyorum. Generic
AK> Printer ve HP diye 2 seçenek var, hangi seçeneği seçtiğim
AK> farketmeksizin yazıcıya gönderdiğim işler yapılmıyor. Ama gedit'ten
AK> falan yaparsam hemen basıyor. Bunu da çözemedim.
OpenOffice paketiyle gelen spadmin yazilimi ile yazici ayarlari
yapabilirsiniz.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694