[linux-baslangic] Re: MYDOOM

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 30 Jan 2004 - 05:43:04 EST

    Aslinda mydoom icin server girisinde onlem almak ne kadar mumkun
    bilmiyorum ama trafiginizi epeyce arttiracagi bir gercek. Eger
    kullanicilarin kendi anti-virus programlari varsa pek bi sorun yok ama
    cok yogun bir mail trafigi yarattigi icin bant genisligi konusunda daha
    fazla odeme yapmak zorunda kalabilirsiniz. Biz gunde 300'e yakin mydoom
    viruslu fake-mail almaktayiz. Isin kotu tarafi daha mydoom en yuksek
    seviyesine ulasmadi. Muhtemelen 1-5 subat arasi en yuksek seviyeye
    ulasabilecegi yaziliyor symantec sitesinde.

    Cem Kamil Kulekci