[linux-baslangic] MYDOOM

---------

From: Serhat KAZANAN (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 04:31:18 EST

    Bu Mydoom virusunun mail serveri cokertme gibi bir ihtimali varmidir? BEnim
    serverimda amavis yuklu ve bazen virus yakaladigina dair reportlar atiyor
    bana, ama kullanicilarima ise bu virus geliyor clientlarda antivirus
    yazilimlari mydoom u temizleye biliyor yinede sistemlerimle ilgili almam
    gereken onlemler varsa bilgilendirirmisiniz.