[linux-baslangic] HDD Box içinde Linux

---------

From: Murat Eroglu (unbreak@gmx.net)
Date: Fri 30 Jan 2004 - 05:55:23 EST

    Merhabalar,
    Şu aralar çok gezen ve birden fazla bilgisayar kullanmakta oldugum için kendime bir hd box almayi dusunuyorum.. ama bu hd box un içine bir linux dağitimi kurup disket yardimi ile acaba boot ettirebilirmiyim .. veya linux hd box desteklermi _?
    Şu anda yaptigim araştırmalara göre 2 tane alternatif var .. tabi external da hiz söz konusu oldugu için USB 1.1 ve USB 2.0 destekli bir şey işimi göecektir diye dusunuyorum... Böyle bir mümkün olabilirmi ?
    inceledigim hd box lar ise aşagidaki linklerde..

    http://www.hepsiburada.com/product.asp?dept%5Fid=635&pf%5Fid=bd19214 USB 1.1 ve USB 2.0 destegi için oldukça güzel bir şey..

    http://www.ideefixe.com/Bilgisayar/tanim.asp?sid=WF7MOA72OO0FVZM7ELQV

    kibar ama linux destegi varsa USB 2.0 lada idare edecegiz demektir..

    Saygilarimla,

    Murat Eroglu
    murat@linuxq.org
    www.linuxq.org