[linux-baslangic] Re: bantgenisligi meselesi

---------

From: Turgut Yazlak (tyazlak@enka.com)
Date: Fri 30 Jan 2004 - 02:45:53 EST

    ben web server'=FDm , radyo yay=FDn=FD ve irc server'=FDm i=E7in =
    www.websahibi.com 'dan makina kiralad=FDm. yeni kiralad=FDg=FDmdan
    henuz band geni=FEligi problemini nas=FDl =E7=F6zecegim bilmiyorum . bu =
    firma ayl=FDk toplam trafik hakk=FD veriyor.
    web adresinde irtibat telefonlar=FD ve bilgileri var.=20

    selamlar