[linux-baslangic] Samba Turkce karakter sorunu...

---------

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 11:39:39 EST

        Selamlar,
        Redhat 9.0 üzerinde gelen SAMBA'yi kullaniyorum. Aslinda ogrenmeye calisiyorum desem daha dogru olur:(
        Win makinelerden ana makinaya ulasabiliyorum ancak verdiğim samba paylasimlarda ve paylasim aciklamasi kisminde kullandigim Turkce karakterleri dogru olarak goremiyorum.

        Benzer bir hata ana makinadan win makina HD'sine mount olurkende oluyor... Turkce karakterli dosya ve dizinler net gorunmuyor.

        /etc/fstab kismina 857'li birseyler ekleniyor muydu? Hayal meyal hatirliyorum ama... ????

        Tesekkurler,
        Mucip:)