[linux-baslangic] apache ve virtual host trafigi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 11:37:44 EST

    Yaklasik 300-400 virtual host icinden kimin
    ne kadar trafik yaptigini tek tek takip edebiliyorum.
    Ancak oyle bir arac lazim ki herhangi bi zamanda
    anlik olarak kimin ne kadar trafik yaptigini gorebileyim.

    Bu araci yazayim diycem ama onemli bir sorunu asamadim.
    Apache icinde process'lerden hangisinin kime ait oldugunu
    nasil anlarim? bir fikri olan var mi?

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.